STREFA ODBIORCY CIEPŁA » JAK I GDZIE ZGŁOSIĆ AWARIĘ?
JAK I GDZIE ZGŁOSIĆ AWARIĘ?
AWARIE I ZAKŁÓCENIA W DOSTARCZANIU CIEPŁA
Jeżeli korzystacie Państwo z ciepła na cele c.o. lub c.w.u. dostarczanego z miejskiej sieci ciepłowniczej, a nie posiadacie zawartej umowy sprzedaży ciepła z naszym przedsiębiorstwem, wszelkie uwagi, dotyczące niedogrzewania, przerw w dostawie ciepła lub ciepłej wody, prosimy zgłaszać do administratora budynku, zarządu wspólnoty mieszkaniowej, lub konserwatora budynku.
Jeżeli posiadacie Państwo zawartą z naszym przedsiębiorstwem umowę sprzedaży ciepła, tzn. jesteście odbiorcami ciepła, w przypadku stwierdzenia awarii lub jakichkolwiek zakłóceń w dostarczaniu ciepła do Państwa obiektów, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu do Dyspozytora Ruchu - pod nr. telefonu Pogotowia Ciepłowniczego:
lub pod nr tel. 16 670-03-71 lub 519-147-071
dyżur pod powyższymi numerami telefonu pełniony jest przez 24 godziny na dobę.
Wystąpienie awarii lub zakłóceń można zgłosić również osobiście w siedzibie MPEC przy ul. Płowieckiej 8 w Przemyślu.
Podczas zgłaszania zakłócenia, należy podać następujące informacje:
- rodzaj zakłócenia (niedogrzewanie pomieszczeń, brak ciepłej wody użytkowej itp.),
- miejsce wystąpienia zakłócenia (adres),
- nazwisko bądź nazwę zgłaszającego wraz z numerem telefonu lub adresem.
W trosce o właściwy poziom świadczonych usług wszystkie Państwa zgłoszenia pod powyższy numer są rejestrowane i archiwizowane. Ponadto, w przypadku poważniejszych awarii i spowodowanych tym dłuższych przerw w dostawie ciepła, pod podanym numerem można uzyskać informację o przewidywanym terminie usunięcia awarii i wznowieniu dostarczania ciepła do Państwa obiektu.
Wszyscy pracownicy służb eksploatacyjnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Przemyślu posiadają udokumentowane kwalifikacje zawodowe w tym zakresie, oraz wieloletnie doświadczenie, co gwarantuje szybkie i skuteczne usunięcie awarii, przy zachowaniu minimalnej uciążliwości tego procesu dla naszych Odbiorców i osób postronnych.